Utvärdering 2015 juli - september

Juli var ingen speciell månad, det hände knappt någonting. Spirit forsatte vara halt fram och tillbaka utan några vidare svar. Något jag glömd skriva var att vi var iväg med Spirit på tjörn i slutet av juni och dom hittade ingenting och sa att vi kunde sätta igång honom igen. Vi gjorde som dom sa men inte långt därefter blev han halt igen, och så fortsatte det. I juli fyllde Spirit 14 år och hela denna måndaden var en månade med endast trickträning. Mer än så kunde vi inte göra. 
 
Augusti var en lite mer spännande måndad för min del.. Det var meningen att jag skulle tävla team chasing SM med hästen Corallo som ni ser på bilderna ovan. Men träningen innan tävlingen så ramlar jag av och stukar foten. Vilket slutade med att jag fick agera fotograf på SM:et. Det var även då min kamera la av och bilderna på bloggen dog ut. Spirit fortsatte sin vila.. 
 
I september gav jag det ett nytt försök till att sätta igång Spirit. Vi red några skritturer i skogen, några pass på banan och tränade en del från marken. Men det varade inte länge innan han blev halt igen.. Varken jag eller mamma visste vad vi skulle göra. Två veterinärer hade kollat på honom och dom sa att han såg bra ut och att vi kunde sätta igång honom, ändå fortsatte han halta. Vad gör man om inte ens veterinärerna hittar felet?