Too much to tell + massagekurs

Hej på er! Jag har så mycket att berätta och så mycket bilder att dela med mig av från senaste tiden utan internet. Nu har vi köpt lite extra internet och på måndag kommer det nytt så jag hade tänkt mig att sätta igång med bloggen igen. Så gott det går. Jag tänkte att vi börjar om det jag varit med om idag och så fyller jag på med allteftersom. 
 
Idag var jag, Emelie och Filippa iväg på massagekurs för hästar i Kungsbacka. En två timmars kurs. Första timmen teori och därefter lite praktiskt där man fick testa lite på hästarna. Efter några år med hästar så lär man sig en del av sig själv, saker man upptäcker själv. Man fick bekräftat mycket av det man redan tror sig veta men jag fick även reda på några nya spännande saker. Pricken övet i:et var att det var massa söta shettisar som man fick pussa på. ;)
 
När vi ändå var i kungsbacka så svängde vi förbi Börjes. Jag fick köpt ett nytt pannband och en manborste. Jag och Emelie lyckades även få med oss en 20 kg säck med morötter. Det ska uttnyttjas med en hel del trickträning! 
 
2
Denise

Kul med en shoppingrunda på börjes! :D

Emelie

Vad söta ponnysar :D