Ändrade planer

Det blir aldrig som man tänker sig. "Roadtripen" tog lite längre tid än förväntat så båda hästarna fick vila och mamma åkte dit och gjorde alla stallsysslor. Dressyrträningarna får bli av idag istället, helt enkelt. Jag ska börja med Spirit och ha samma upplägg som jag skrev om igår. Därefter blir det ett litet pass med Power, också samma upplägg som igår. 
 
Igår beställde jag en iPhone 6+ som kommer på måndag eller tisdag. Vad jag har hört så har den mycket bättre kamera än min 5s så jag hoppas på att kunna bjuda på mer filmer från olika ridpass framöver. Det var verkligen på tiden med en ny mobil. Min nuvarande kan ge ifrån sig stötar när som och därefter ger skärmen av sig ett tag. Sedan har den massa sprickor och andra skavanker, till exempel när man pratar i telefon så hör man ingenting om man inte har högtalaren på. Jag är väldigt nöjd med mitt beslut om en ny och längtar som bara den tills den kommer, som ett barn på julafton. Den sista tiden har jag skämt bort mig själv med ovanligt mycket saker. Annars brukar alla mina pengar gå till hästarna. Men nu kan jag leva gott ett tag med min nya eskimå jacka, nya uggs och min nya iPhone 6+. Nu lägger jag pengafokuset på hästarna igen och försöker spara en slant tills göteborgs horse show. 
 
Ha en fortsatt härlig lördag så hörs vi efter att jag har varit i stallet!
 
Älskade Power får stå för bilden.
2
Tilda

Såååå galet söt :)

Ida - foto & häst

men så härligt med ny mobil! :D