Spännande dag!

Måste börja med att säga att jag gjorde mitt b-körkort prov idag. Jag klarade det och slutade med alla rätt.. Innan jag började var jag nervös över om jag ens skulle klara det och sedan när jag slutade på alla rätt så satt leendet vid öronen vill jag lova, jag är riktigt glad. Nu är det bara att vänta på att man blir 18.. "Bara" 41 dagar kvar.. 
 
Idag tog jag en uteritt på en pigg Spirit barbacka. Det var väll nästan att utmana ödet lite, han var så pigg! Haha.. Han gick och frustade högt hela rundan och var beredd på tårna att börja springa ifall något "läskigt" skulle hända. Det var en härlig tur, som jag saknat att rida ut barbacka helt ensamma. Vi ska börja skritta igång lite smått igen.
 
Igår löslongerade jag Power, istället för att rida. Det gick så bra, markträningen med henne är den nästan den roligaste träningen. Hon är så social och nyfiken. Idag stod det hoppning på schemat, så som det gör varje onsdag. Nu när inte Spirit är igång så fick Power vara med istället. Vi körde detsamma som förra gången, några travbommar och ett litet kryss som vi varierade hastighet in på. Förra gången hade vi ljusorangea bommar och idag var dom färgglada vilket gjorde Power lite fundersam. Men efter några om och men kom vi över flera gånger utan några problem. När det är så många hästar, som vi alltid är varje onsdag, så blir hon väldigt spänd. Men det går snabbare för varje ridpass tills hon varvar ner sig och är lugn. 
 
Jag håller på ett jobba med en ny design, den jag har nu är jag inte alls nöjd med. Så det ska jag fortsätta med nu!
 
Ett år gamla bilder, vad tiden går fort..
1
Denise

Alltså såå häftig teckning på hästen! :D