Fredag, ledig dag!

Hej på er. Här har det varit lite små seg uppdatering. Jag tänker inte skriva någon bortförklaring för det finns ingen, haha. Idag är det i alla fall fredag och jag är ledig. Jag fick äntligen en välbehövlig sovmorgon, jag sov tills halv 11 vilket var hur skönt som helst. Jag har precis gjort lunch till mig själv och nu ska jag börja med några körkortsprov på datorn. Runt ett tiden tänkte jag åka till gymmet. Efter det blir det en tur till stallet och kvällen ska jag spendera med mina närmaste vänner. 
 
I veckan har det varit skola som vanligt. Jag har även varit väldigt aktiv på gymmet och jag har en härlig träningsvärk. Har även kör agility med Kai och varit i stallet, såklart. Det kommer en liten mini film från träningen med Kai och så ska jag berätta lite om hur det går och kommande planer. 
 
Vi hörs mer senare, ha en super bra bra fredag!
 
1
Emma Engström

Åh vad härligt med sovmorgon! :)