Tjöt..

Igår när jag kom hen från stallet så gick klockan så fort. Det var nästan läggdags på en gång, även om jag kom hem tidigare än vanligt. Man blir så trött av mörkret som kommer så tidigt. Så jag var väldigt trött igår och gjorde lätta saker med hästarna. Dock så fick jag röra lite på mig när jag motionerade Spirit. Men det var inget vidare jobbig, det var bara kul. Efter lite mys i stallgången så gick vi ut till paddocken. Vi körde lite på med lösträning från marken. Först så gick vi runt lite överallt för att värma upp. Sen bjöd jag upp till lek och Spirit förstod direkt och tyckte det var jätte kul. Där fick jag springa lite. Han var såå pigg, det blev en hel del sparkar i luften. Sedan löslongerade jag honom. Vi avslutade med att vi sprang runt tillsammans. Sen satte jag mig på en sten utanför paddocken och så fick Spirit gå runt och käka lite gräs, det uppskattade han. 
 
Power släppte jag i manegen med Dream och Amiga, igår igen. Dom var lite tröttare då och det var inte riktigt lika mycket ös. Men dom fick ändå röra sig tillsammans och det uppskattade dom alla tre. Efter det gick jag lite med henne för att gå av henne och avslutade med lite mys i boxen. Åååh vad jag vill ha en sadel så att jag kan böra rida på henne, träns och bett är löst nu.. Snart hoppar jag typ upp barbacka, jag har inget tålamod hehe.. En i stallet hade två sadlar till salu men ingen passade och jag har inte jätte god ekonomi till att köpa en, varken en billig eller dyr. Men det skiter jag nästan i nu, den för kosta vad den kostar för jag vill komma igång på riktigt med inridningen. 
 
Jag ska snart åka till stallet, jag väntar bara på att mobilen ska ladda klart. Vi hörs av senare, ha en fortsatt bra torsdag!
 
Förhandsvisning på en av morgondagens bilder..