Segis söndag

Idag är det verkligen en seg söndag. Jag har hållt mig i bra tillstånd hela helgen och inte varit ute alls för länge men i kroppen känns det som att jag festat i en vecka i sträck, typ. Jag kommer väll igång när jag väl är i stallet, förhoppningsvis. Igår var den en riktigt rolig lördag. Jag, Corre & Rebecka åkte runt lite överallt. Skrattade och hade det bara allmänt kul. Mer sånna lördagar, tack! 
 
Idag ska jag testa en barbacka sadel på Spirit och känns den bra så ska jag inverstera en själv den kommande tiden. Louise kommer till stallet med en sadel som vi ska testa på Power, jag hoppas verkligen att den sitter bra. Annars idag kommer jag bara låta timmarna gå i stallet, samla kraft och försöka spara energi tills nästa vecka. Den sista praktik veckan. 
 
Nu ska jag kika vidare på lite bloggar, vi hörs senare!
 
 
 
Även om jag inte kollar på så mycket bättre så har jag fastnat för dessa låtar. Miriam är grym!
2
my

Tar också en slapp söndag nu jag :D

Isabella

dom där två låtarna är så bra!