Orkar ingenting

Det minsta lilla "fel" som någon säger till mig idag får mig att vilja gråta. Det började inombords och slutade med att jag bröt ihop. Jag är bara så utslagen. Jag klarar inte av någonting idag. Det enda jag vill nu är att åka till mina älskade hästar, dock får jag vänta tills imorgon.. 
 
Jag sitter i soffan helt själv och har högsta ljud i hörlurna med peppande musik. Finns inget annat som räddar en mer än musik när man inte har möjlighet att sova.. Nog med tjöt om detta. Jag är i allla fall väldigt trött och orkar inte skriva något ordentligt inlägg idag. Det blir nog bättre att vi hörs imorgon när jag fått sova lite, så jag inte tråkar ut er. Bjuder på några printar ur filmen från igår på Power. Varning för dålig kvalité.
 
2
my

Vad fin han ser ut! Hoppas du mår bättre snart! :)

Ellinor Hedberg

Han ser jättefin ut, och jag hoppas du mår bättre snart! Det är okej att inte vara på topp hela tiden, kram!