Onda cirkeln fortsätter med Spirit

Igår hände den ännu en sak med Spirit.. Det börjar bli som en hemsk vana nu, att när något annat väl löst sig så kommer det något nytt. När vi borstade han igår och kom ner mot benet så upptäckte vi att han hade ett stort köttigt sår.. Och då menar jag verkligen stort. Några sekunder senare insåg jag att de var kastanje "knölen" som sitter på insidan benet. Hela den var borta och det är bara ett köttigt sår kvar, liknande brännsår. Sååå jäkla tråkigt. 

Det var en hovslagare i stallet, som är bra på det mesta, som berättade vad vi kunde göra åt det på bästa sätt.. Sedan fick vi ett litet hum om hur det kan gått till, det är inget jag vill ta upp nu. Mår dåligt av att tänka på de... Min älskade S.. 

Han får kommer få gå på promenader för hand tills såret har börjat läka.. 

Min älskade Spirit. Du tar hand om mig när jag har det dåligt och självklart tar jag hand om dig, jag kommer alltid göra allt för dig.
2
Amanda

men Gud, hur kan det komma sig att den är borta?! 😳

Jen

Fy vad tråkigt! Hoppas allt vänder snart