Bakom kulisserna

Idag har det varit en riktigt härlig dag. Vädret var på topp, solen lyste och hästarna var på toppen humör. Idag kom Alex Green hit och fotade oss. Hon är en jätte duktig fotograf. Jag fick se lite smakprov via kameran och det såg jätte bra ut. Hon kommer skicka över dom ikväll, så förbered er på några bildbomber framöver. Hon kommer komma hit igen och fotar oss någon mer gång, det ser jag fram emot! 
 
Spirit och jag tog en liten barbacka tur ute med mamma som gick med. Han var lite små seg idag, men jag förstår han fullt ut. Han har haft en hyffsat tuff vecka. Så imorgon får han vila och på tisdag blir det en promenad för hand. Sedan kör vi på som vanligt igen. 
 
Power och jag tog en promenad med Lottie och hennes häst Amiga. Vi var iväg i ca en halvtimme. Power är verkligen så häftig, som jag sagt några gånger tidigare. Men det är en sån skillnad mot min lilla tönt Spirit. Trots att hon är unghästen så undrar man ibland om det stämmer. Under fotograferingen mötte vi några "läskiga gubbar" och det var bara Spirit som reagerade. Hon reagerade inte ens av att han stissa upp sig, det är ett tecken på en stabil häst. Jag hoppas Spirit kan ta lite lärdom av Power.. Han har blivit mer och mer stissig sedan han blev bra i rygg och ben. Det är sjävklart jätte bra att han är bra igen, men stissigheten och töntheten gällande grejer ska vi träna bort igen
Här får ni en liten bakom kulisserna bild från idag..
Mina älsklingar ♡
1
Emelie

Dom är så fina båda två! :D