Uppvisning i Torslanda, kom och kolla!

Jag har inte kommit in på bloggen på ett tag, mitt lösenord har inte fungerat. Har nästan testat varje dag och igår fungerade det igen. Tänkte nu försöka komma igång lite smått här igen, jag har så mycket jag vill dela med mig av och bästa stället till det är väll ändå blogggen? 
 
Jag har ridit för tränare med Power för första gången. Jag fick väldigt bra tips om hur vi kan gå vidare i hennes utbildning. Jag har aldrig ridit in en "grön" häst innan så det är väldigt nytt allting, jag behöver alla tips jag kan få. Vi red för Paulina och hon kommer tillbaka nästa vecka igen och håller en till lektion. Det ska bli så spännande, dels att få nya tips och även visa upp allt vi har tränat på.
 
Idag red vi ut för första gången och det var inga problem alls. Hon är stencool. Det är stor skillnad mot min töntiga Spirit, haha. Mamma red på Spirit och jag på Power. Spirit var pigg och blev rädd för nästan allt som rörde sig och Power brydde sig knappt om att han reagerade på allt han såg. Det var meningen att Spirit skulle vara med som ett stöd men istället var ungehästen stöd för den äldre.. ;) 
 
Det rullar på för Spirit med. Dressyren har vi det lite jobbigt och jag väntar på att Linda ska komma hit och hjälpa oss för det känns som att vi börjar tappa varandra. Han är så spänd och svår att jobba igenom, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Däremot går han som en kloka i hoppningen, nästinill för taggad och på. I onsdags var det andra hoppträningen efter hältan, han var helt galen. Han bockade, försökte sticka men hoppade som en kung.
 
Imorgon ska jag och Spirit iväg på en uppvisning i Torslanda. Vi ska hoppa lite team chasing med en lagkompis inför publik, det ska bli så kul. Om han då går på transporten.. Kom och kolla vettja! Det är på Bulycke ridförening i Torslanda.
 
3
Tuva Björnwall

så fin blogg du har! :)

Emelie

Vad konstigt att din har laggat? Har för mig att min kompis sa att hennes blogg.se blogg också laggade och att hon inte kom in. Skumt... :(

Jen

Vad kul med uppvisning, lycka till! :)