Stressig dag

Åh.. jag försov mig riktigt rejält imorse. Jag kom hem väldigt sent igår så vaknade vid halv två. Jag åkte direkt till stallet, men det var nästintill omöjligt att hinna rida båda då jag skulle vara hos farfar klockan sex. Så Spirit fick vara prio ett idag, eftersom jag måste känna hur han känns, så att jag kan höra av mig till hovslagaren om det har hjälpt eller inte. Jag satte upp i bara halsring, barbacka eftersom det var rätt så stressigt. Han var så duktig och lyssnade verkligen på allt. Vi kunde göra skänkelvikningar, bakdelsvändningar, galoppombyten och det kändes faktiskt okej. Erika, en i stallet, fick kolla på oss och hon tyckte också att han såg okej ut. Ett riktigt toppen pass helt enkelt. Jag ska fortsätta rida lite lätt i veckan och se hur han är, hoppas verkligen att detta har hjälpt. 
 
Jag har känt mig så stressad hela dagen. Äntligen, efter några timmar, kan jag sitta i sängen och slappna av. Jag ska slänga på mig mjukiskläder och sätta på en serie. En enkel lördagskväll. 
 
Min bästa vän.
1
m

Jobbigt att försova sig! Men tur det löste sig ändå :)