Lucka 21

Lucka 21 - 10 saker om mig själv
 
- Hästarna går före allt. Jag är knappt med kompisar länge, jag ägnar alla mina egentligen tomma timmar till att vara i stallet. Är där i genomsnitt 6 timmar per dag. Iband mer eller mindre. 
 
- Jag hatar paddor. Dom är äckliga, läskiga och man förstår verkligen inte hur dom tänker. Dom kan hoppa vart som helst utan förvarning, det är det som gör dom så äckliga.
 
- Innan hästarna och hundarna lockade mitt intresse så var jag en fotbollstjej. Tror jag spelade fotboll i ca 6 år, sedan tog hundintresset över och därefter hästintresset.
 
- Min naturliga hårfärg är typ blond/guldigt på somrarna och råttfärgat på vintern. 
 
- Jag har haft ca åtta olika hårfäger. Tex orange, blått, svart, blont osv. 
 
- Jag tänker aldrig mer plugga efter skolan.. När den är klar så är pluggandet klart. Undantag är om jag skulle vilja utbilda mig till något roligt, hästrelaterat, så som hovslagare. 
 
- Min dröm just nu hade varit att köpa Power så jag garanterat vet att hon förblir vid min sida, livet ut. 
 
- Jag och Spirit firar snart våran 5 års dag. Den 15/2-2011 blev han min. Ett datum jag aldrig kommer glömma. 
 
- Jag hoppas på en tredje häst innan jag är 19. Jag vill ha en stor häst, ca 170 cm hög. En hoppstammad häst som jag hade kunnat komma ut och tävla högre höjder på och verkligen satsa allt med på banorna. 
 
- Jag köper hellre saker till hästarna än mig själv. Dom har hur dyra och fina saker som helst när jag själv går runt i samma trasor hela tiden, typ. 
 
2
Tuva Björnwall

Kul att läsa, fin bild också :D

Zara

intressant läsning! :)
Håller med dej om paddorna.