Dagens planer ♡

Dagens planer ser ut så här.. Jag ska först få i mig något att käka så jag orkar en lång kväll i stallet. Spirit behöver ett lösgörande pass. Jag ska testa det vanliga tredelade bettet och se om det skulle göra någon skillnad mot hur han är på nova bettet. Han är helt galen och behöver verkligen jobbas igenom och bli trött. Jag ska longera Power över lite bommar. Inte bara en, utan flera travbommar. Jag vill att hon vänjer sig bra med bommar på marken först innan jag börjar rida över bommar från ryggen. Innan jag ens kommer testa bommar från ryggen så ska vi galoppera. Hon är galopperad med ryttare på i lina innan så jag funderar på om jag ska testa det när Paulina kommer igen. Om hon tycker att vi är redo för det. 
 
På lördag har jag fixat hit en i min klass som ska fota oss. Snart byts alla tråkiga mobilbilder ut mot "riktiga" bilder. Än så länge står det att det ska bli sol på lördag och det ska utnyttjas ordentligt. Det får bli en härlig uteritt för båda hästarna med en massa härliga bilder. Framöver tills jag fixat med en ordentlig kamera till mig själv igen så ska jag försöka få hit någon som kan fota oss lite oftare. 
 
Finns det någon fotograf i närheten av Göteborg/Kungälv, tveka inte att höra av dig. Man kan aldrig få för mycket bilder. Ni når mig på [email protected] eller min facebook.