Nya bilder på Power

Hej på er! Jag kom precis hem från en härlig eftermiddag/kväll i stallet. När jag kom till stallet idag så var det knappt någon där, så för att slippa att bli störd med Power så tog jag ut henne först. Första gången som jag står med henne i stallgången och borstar henne. Hon var hur cool som helst och jag fick ta på henne överallt utan att hon brydde sig. Efter lite mys i stallgången så gick vi ut i manegen. Mamma tog med sig Spirit ut. Vi gick bredvid varandra en bit ifrån, tillslut blir Spirit jätte arg, av någon anledning, så han hugger efter Power. Mamma drar emot och lyckas ramla omkull. Spirit brukar inte vara sådan.. Jag tror nästan han är lite avundsjuk, det är sån han är. Det ska vara all uppmärksamhet på honom. Power brydde sig inte alls, hon är jätte nyfiken på alla och tycker allt är jätte roligt. Vi gick i en havltimme, körde lite stopp då och då, testade även att backa. Hon verkar vara en jätte rolig häst, jag tror vi kommer få det kul tillsammans. 
 
Spirit och jag tog en barbackatur i mörkret i 40 minuter. Lottie, Camilla och sina hästar hängde med, även mamma. Det var jätte mysigt trots att det var mörkt. Här var Spirit nöjd igen, nu hade han fått tillbaka mig ju.. Mammagris.