Utvärdering 2015 Januari - mars

Vi hade en toppenstart på året - Januari. Vi lasttränade en del med bra resultat och var även iväg på terränghoppning inomhus för en välkänd terrängryttare. Det blev många härliga galoppsträckor i snön som var då. En lagom mysig månad men en hel del skoj igång, helt enkelt.
 
I februari fortsatte hoppningen och vi var iväg på årets första clear round. Han hade varit skadad en del hösten 2014 så det var första "tävlingen" på länge. Vi var iväg i trollhättan(om jag minns rätt) med Caroline och Skuggan, se bilden ovan. Det blev även en hel del härliga bilder i "höst solen.
 
I mars blev vi aktiva i carolinerna på marieberg(stallet vi står i). Jag var med på min första träning och blev helt fast. Det var så häftigt och roligt. Mamma hade redan varit med på några träningar med Spirit så han visste mer än mig till en början. Vi red även våran första lektion för Linda, en dressyrlektion jag än i dag kommer ihåg från början till slut.