Så arg på mig själv

Jag är så arg på mig själv just nu. Jag går upp vid 12 och käkar hos mormor. Sedan sätter jag mig hemma med datorn och kollar egenom bilderna på Spirit från igår och kommer på.. Jag skulle till läkaren för min fot idag, klockan 11. Jag blir så arg på mig själv att jag glömde det. För jag behöver verkligen kolla upp min fot. Igår när jag red så hade jag sadeln på och det är jobbigt att hålla emot just med den foten. Det är nästan så att jag tappar balansen, så än så länge lär jag inte klara av några hopp pass framöver..
 
Igår var det i alla fall en väldigt mysig uteritt med Spirit i skogen. Vi var iväg i 40 minuter. Idag tänkte jag mig en uteritt igen. Endast skritt. Han är så rolig för om han har stått stilla en stund så är han så seg i början av en uteritt. Eller ett ridpass över huvud taget. Man vet aldrig vilket humör han är på tills det gått ca tio minuter av ridpasset. Igår var han så seg till en början. Men efter tio minuter så var han som en pigg liten ponny som knappt sätt världen.
 
Så här snygg var Spirit igår i sitt fula reflextäcke.