Två veckor med Power ♡

Som vanligt så har jag precis kommit hem och kan äntligen ta det lugnt. Jag ska käka lite mat snart och efter det ska jag sova direkt, jag behöver alla timmars sömn jag kan få. Jag är så glad att det är sista praktik dagen imorgon, sista dagen jag går upp klockan fem.. 
 
Det blev många härliga timmar i stallet idag. Jag och mamma tog med varsin häst och gick en promenad i skogen, i mörkret. Lotte och Camilla hängde med, med sina hästar. Det var jätte mysigt och behövligt. Måndag, tisdag och onsdag har varit slappis dagar nu under praktik veckorna men det ska det bli ändring på när praktiken är över. Snart har jag ju två hästar att rida.. Wiho! *Glädjtetjut* typ. Förresten idag har jag haft Power i två veckor och mer ska det bli, fina lilltjej.
 
Jag har lite bloggtorka.. Det enda jag skriver om är vad jag gör på dagarna och lägger upp bilder. Så jag undrar om det är något speciellt ni vill läsa om? Åsiksinlägg? Isåfall om vad.. Sen om det finns något mer ni vill se mer av i bloggen. Tveka inte att lämna en kommentar, då gör ni mig en tjänst. 
 
 Mina sötnosar idag. Power var väldigt trött idag, det märks att hon har varit med om mycket det senaste. Men på torsdag kommer hon få en välförtjänt vilodag.