Hur hinner ni?

Jag kom precis hem från praktiken och för första gången den här veckan har jag en ledig stund framför datorn, utan någon stress. Jag ska till stallet, men måste vila lite först. Jag är så trött. Så om någon timme är det full rulle igen som vanligt. 
 
Jag har en fråga till er som känner er träffade. Som ni har märkt så hinner jag knappt med bloggen under praktiken. Jag går upp klockan fem varje dag, jag kommer hem vid fyra tiden från praktiken och åker direkt till stallet. Sedan kommer jag hem från stallet vid nio-tio tiden på kvällen. Då hinner jag bara duscha och äta lite innan jag ska sova. Då är min fråga.. Ni som har ett jobb från 6-4 varje dag, mer än en häst att ta hand om och en blogg. Är det ens möjligt? Jag har verkligen svårt att hinna med bloggen när praktiken är igång. Det är lättare på torsdagar och fredagar när jag är i skolan för då behöver jag inte lägga mig lika tidigit eftersom jag börjar senare. Jag har även möjligheten att blogga i skolan. 
 
Jag håller i alla fall på att förbereda för första bildbomben från när Alex fotade oss. Jag ska bara fixa bilderna till bloggens storlek, så håll utkik! Jag jobbar även på en ny header och design.. igen. Men den här gången med nya färska bilder. 
 
En till förhandsvisning.. 
1
Janina Englund

Jag undrar också hur folk hinner, även om jag nu inte har häst. Jag får sällan min tid att räcka till.. x)