Fullt ös

Det är full rulle här hela tiden. Jag har inte suttit stilla för ens nu på väldigt länge. Igår var jag iväg på praktiken och sedan spenderade resten av dagen i stallet, idag var det detsamma dock så var jag där några extra timmar. Igår fick Spirit vila som jag har skrivit i veckoplaneringen och lilltjejen gick jag med och longerade i manegen, för första gången. Det gick jätte bra, hon var på bushumör. Vilka härliga steg hon har i traven, jag måste filma och visa er!!
 
Idag började jag med att kolla på när min kompis Johanna red. Därefter tog jag det lugn och fixade alla stallsysslor och sedan borstade mina hästar. Vi tog en promenad tillsammas med Lottie & Camilla. Vi var iväg i över en halvtimme. Det var jätte mysigt. Mörkerpromenad, härligt prat och hästar, finns det ens något bättre att göra en trött tisdagskväll? 
 
Sedan släppte vi Power, Amiga och Dream i manegen så dom fick springa av sig lite. Efter det så myste vi i boxen och sedan åkte jag hemmåt. Jag vet inte riktigt hur klockan kunde gå så fort, men jag kom dit vid fem och åkte hem vid tio. Och ändå känns det som jag knappt fått något gjort. Jag vet inte riktigt vad jag gjorde under alla timmar i stallet, att stressa gjorde jag inte i alla fall. 
 
Sent igår fick jag bilderna av Alex, den första bildbomben kommer imorgon. Idag bjuds det bara på två smakprov. Jag älskar bilderna, dom blev mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, av mig själv. Alex är grym! Hon har verkligen lyckats fånga rätt ögonblick.