5 snabbfakta om Power

Nu när jag har börjat lära känna Power lite mer så tänkte jag skriva ner fem snabbfakta om henne. 
 
1. Hon älskar när man borstar hennes man. Hon liksom hänger med huvudet i backen och ögonen går i kors på henne. Vissa dagar gör hon likadant när man även borstar pannluggen. Hon tycker om att bli borstad och ompysslad över huvud taget men manen är en riktig favorit, från hennes sida.
 
2. Hon är så svår mockad. Hon bajsar väldigt lite och kissar desto mer. Vilket gör att hennes box kommer vara dyr.. Hade jag kunnat hade jag typ behövt strö om den varje dag. Bajset trampar hon undan så att man inte hittar det och sedan är ändå resten kiss. Haha, jag som är så van vid Spirits lättmockade box och som är extremt organiserad. 
 
3. Hon har ett häftigt psyke. När Spirit blir riktigt rädd för något så hade han inte tvekat på att sticka. Hur mycket vi än "tränar" på det. för det är sån han är. Men Power, redan nu, stannar kvar även om hon skulle bli rädd för något. Hon kan hoppa till men det är absolut inte mer än så, för efter hon kollat upp vad det är så kommer hon till mig. Jag ser, inom en snar framtid, att hon kommer få springa runt som en lös liten hund med oss. För såpas bra sinne har hon redan och allt kan bara bli bättre. 
 
4. Hon är extremt lättlärd. Efter att jag matat henne med tre äpplen så har hon redan lärt sig kommandot "puss". Jag ser verkligen fram emot att trickträna med henne lite mer på riktigt framöver. Jag tror hon kan bli en grym showhäst. 
 
5. Hon har sjukt snygg trav. Så fort jag har henne lös när det är ljust ska jag filma och lägga upp, hon är verkligen super fin!