Min prick

Idag var jag äntligen iväg i hagen för att pussa på min lille grabb. Han kom Springandes med spettsande öron, precis ett sånt välkomnande som jag behövde. Min fina lilla kille, som jag har saknat honom under helgen. För tillfället så haltar han ingenting. Är han bra tills när hovslagaren kommer den här månaden och skoningen går bra ska jag ge mig på ett nytt försök till att sätta igång honom. Även om jag inte är redo för riktig riding på ett tag, med tanke på att jag måste ta det lugnt med min fot, så kan vi börja med en stadig grund med långa skritturer ute barbacka. Det känns som om det äntligen är på rätt väg. 
 
Min kropp är förövrigt såå mör. Jag har träningsvärk som bara den i ben, armar och rygg.. Vilket antagligen är från när jag red. Sen gör det inte saken bättre att jag är så mör efter avramlingen. Glömmer även av hela tiden att jag har stukat foten så försöker trampa på den och sen stödjer den inte för att jag har så ont så ramlar typ ihop.. Det går väldigt bra nu. Men det kan bara bli bättre, ellerhur? 
 
I veckan har jag inte så mycket planerat. Till helgen ska jag hem till Louise, ska hälsa på hennes pållar och hundarvalpar. Är även bjuden på kräftskiva på lördagen som jag antagligen ska till. På söndag är det westerntävlingar i backamo som jag och mamma ska iväg och kolla på. Det ska bli hur kul som helst, jag som är så sjukt imponerad av western. Sedan är det såklart skola hela veckan och på eftermiddagarna blir de till att pussa på min häst och vila upp min kropp. 
 
Sneakpeak på min nya snygga TC tröja som jag köpte i Skara. Bild på den kommer imorgon!
1
Neapocalypse - en alternativ hästblogg

sv; tack! Ikväll händer det :D Är lite nervös.. haha